bTV Media Group, като част от голямото семейство на Central European Media Enterprises (CME) и международната компания PPF Group, проявява дългосрочна ангажираност към значими социални каузи и граждански инициативи, реализирайки своята ESG стратегия за отговорно поведение и устойчиво присъствие в медиите и обществото. Медийната група се стреми да намалява въглеродния отпечатък във всички свои процеси, да поставя хората в центъра на дейността и да приобщава тези в неравностойно положение, да създава отговорно и полезно за многобройната аудитория съдържание, да управлява почтено и прозрачно.
В рамките на социалния си бранд „Добрият пример“, bTV Media Group обединява широка партньорска мрежа за подкрепа на млади таланти, нуждаещи се и грижа за българската природа. Медийната група застава безвъзмездно зад редица важни социални каузи (БЧК, УНИЦЕФ и други), които получават възможност за комуникация в нейните канали. Лицата на телевизията също са ангажирани с редица проекти в полза на обществото, като посланици на „Добрият пример“.
Отговорността на всяка голяма компания към обществото е важна част от корпоративната ѝ отговорност в смисъла на устойчиви бизнес практики. Емблематичната кампания на bTV Media Group „Да изчистим България заедно“ е сред най-мащабните и ефективни доброволчески инициативи в страната. 12-тото издание на инициативата „Да изчистим България заедно“ ще се проведе под надслов „Да преобърнем играта!“ на 14 септември 2024 г. То ще даде старт на активностите по повод Световния ден на почистването (World Cleanup Day 2024), което ще се проведе дни по-късно.