• Добрият пример
  • Да изчистим България заедно
  • Каузи
  • Новини
  • За кампанията
  • Как да участваш
  • Добави акция
  • Локации
  • Екип
  • Партньори
  • Новини
  • Снимkи
  • Добрият пример
  • Да изчистим България заедно
    • За кампанията
    • Как да участваш
    • Добави акция
    • Локации
    • Екип
    • Партньори
    • Новини
    • Снимkи
  • Каузи
  • Новини
  • МЕТРОРЕКЛАМА

    За поредна година екипът на най- голямата и успешна аутдор компания в България „Метрореклама“, партнира на БТВ и застава зад националната кампания „Да изчистим България заедно“.  Метрореклама е повече от 20 години на медийния пазар предлагайки ефективен медиа микс от различни аутдор формати.

    Ние от Метрореклама вярваме в знанието и полагането на високи цели. Упоритостта и постоянството, ежедневното учене и етично поведение водят до нашия професионализъм и почтеност. Никога не забравяме, че  е важно да не пренебрегваме грижата за природата и местата, на които живеем.

    Вярваме в добрия пример и доброделтта  в човека   -  за  това се  стараем да си помагаме като работим усилено за утрешния ден! 

    Горди сме, че заедно превърнахме в традиция дължимата грижа и уважение към Природата и нашата България! Да изчистим България заедно! Екипът на „Метрореклама"

  • Shell

    Shell е на българския пазар повече от 30 години, като е една от водещите компании в бизнеса с търговия с петролни продукти със своите над 100 търговски обекта. От стъпването си на пазара у нас Shell налага нови бизнес стандарти в индустрията и пренася на местно ниво своята богата международна експертиза, участвайки активно в диалога по важни теми като енергийния преход в България и превръщайки се в ключов играч, движещ индустрията напред. В основата на стратегията на Shell „Ускоряваме прогреса“ е стремежът ни да ускорим прехода на нашия бизнес към нулеви нетни емисии. През последните години компанията прави първи стъпки в България по трансформиране на своя бизнес с цел намаляване, избягване и компенсиране на въглеродните емисии. Като част от ангажимента си към околната среда през есента на 2021 г. и пролетта на 2022 г.

    Shell България осъществи залесителна кампания, в рамките на която доброволци от компанията и търговските комплекси Shell засадиха млади дръвчета на терен от 11 дка в района на Годеч. Освен това, вече повече от 10 години Shell България подкрепя инициативата Shell Eco-marathon – международна платформа за ученици и студенти, които се съревновават да създадат енергийно ефективни автомобили. Приносът на компанията е приобщаването на българските студенти към една важна екологична кауза, стимулирането на тяхното творческо мислене и постигане на иновации, които да изградят един по-добър свят.

  • Credissimo

    Credissimo е водеща българска финтех компания с 18-годишна история, специализирана в предлагането на иновативни финансови решения. От самото си създаване, дейността ни се отличава с бързина, достъпност и прозрачност. Постигаме това чрез непрекъснато усъвършенстване на нашите процеси, което не само оптимизира бизнес операциите ни, но и значително намалява екологичния ни отпечатък. Чрез дигитализация ние минимизираме употребата на хартия и други ресурси, демонстрирайки, че технологичният напредък и грижата за околната среда могат да вървят ръка за ръка.

    Участието в инициативата "Да изчистим България заедно" е естествено продължение на корпоративната ни политика за социална отговорност и устойчиво развитие. В рамките на тази кампания, през 2024 г. Credissimo се ангажира с реновиране и лакиране на дървен мост до хижа Алеко, следвайки традицията ни за поддръжка на туристическа инфраструктура. През изминалите години обновихме дървени съоръжения в местността Офелиите на природен парк Витоша и почистихме парк "Здраве" в гр. София. Целта ни е да бъдем катализатор на положителна промяна, винаги готови да отговорим на нуждите на обществото с бързина и ефективност. Философията ни се корени в убеждението, че успехът носи отговорност - отговорност да инвестираме обратно в обществото чрез проекти с реално и дългосрочно въздействие. В духа на тази философия, Credissimo инвестира в собствена инициатива наречена "Кучемати". Тази система за рециклиране на пластмасови бутилки не само допринася за опазването на околната среда, но и адресира проблема с бездомните животни в градска среда.

    Credissimo се стреми да популяризира природните богатства на България и да насърчи активния начин на живот. Нашата цел е да стимулираме осъзнаването на връзката между природата, физическото здраве и креативността, като насърчаваме изследването на планинските райони за постигане на по-добър баланс между професионален и личен живот. В подкрепа на тази визия и с грижа за безопасността на любителите на планината, осигурихме 20 напълно оборудвани аптечки за първа помощ. Те ще бъдат стратегически разположени около хижи и заслони като част от инициативата "Хижа на годината 2024". Този проект цели повишаване на безопасността в планинските райони и насърчаване на отговорния туризъм, допълвайки усилията ни за създаване на по-здравословна и балансирана връзка между хората и природата.

    Вярваме, че устойчивото развитие и опазването на околната среда са неразделна част от корпоративната отговорност. Участието ни в "Да изчистим България заедно" е израз на ангажимента ни към създаването на по-чиста и зелена среда, както и стремежа да вдъхновяваме други компании и индивиди да предприемат активни действия за опазване на природата. Чрез тези инициативи, Credissimo не само допринася за екологичното благосъстояние, но и стимулира формирането на общности, обединени от ключовата мисия за екологична устойчивост и отговорно отношение към природата.

  • UniCredit Bulbank

    УниКредит Булбанк е водеща банка в България и част от УниКредит, паневропейска търговска банка с обширна мрежа и присъствие в 13 страни.

    За своите над един милион клиенти УниКредит Булбанк предлага ефективни финансови решения и създава възможности за растеж за всички заинтересовани страни.

    ESG стратегията на УниКредит Булбанк е напълно интегрирана във всяка дейност на банката. Предлагането на устойчиви решения е насочено както към трансформация на самата организация, така и към предлагане на финансиране при преференциални условия за т.нар. „зелено финансиране“.

    Служителите на банката в цялата страна са активно ангажирани с доброволчески инициативи и партньорството с „Да изчистим България за един ден“ е естествено продължение на активната програма на банката за изграждане на отговорно отношение към заобикалящата ни среда у нашите колеги и партньори.

  • Smart Pack

    Ние сме водеща компания, която произвежда и развива продукти за зелена визия на пазара на опаковки - екологични изделия от възобновяеми полимери на основата на растително нишесте.

    Продукцията ни е с неутрален въглероден отпечатък (CO2) във всеки етап от добива на суровините, през производството, до реализацията и тяхното разграждане в органична среда след изпълнение на функционалното им предназначение. Изделията ни са нормативно признатата алтернатива на основния замърсител полиетилена във всичките му разновидности за еднократна употреба и изпълняват основните принципи на кръгова икономика.

    Марката Smart Pack е собственост на българската компания и.Д. СЪЛЮШЪН КЪМПАНИ ООД – член на INTERNATIONAL NETWORK ECO WORLD. Нашите продукти са 100% биоразградими и компостируеми, и са екологично устойчиво решение в борбата срещу пластмасата с кауза - опазване на околната среда, биоразнообразието и здравето на хората.

    Нашата мисия е да постигнем устойчив и непрекъснат растеж чрез прилагането на иновативни технологии за възобновяемо производство, които да съответстват на глобалните стратегии за нулево замърсяване и нетоксична околна среда.

    В качеството ни партньор на кампанията „Да изчистим България заедно“ ежегодно осигуряваме екологични чували за смет собствено производство, брандирани с „Добрият пример – Да изчистим България заедно“.

    За нас е привилегия и чест за поредна година, да подкрепим инициативата на bTV Медиа Груп като дългогодишен и успешен организатор на най-мащабната доброволческа акция по почистване в България, защото:

    • Вярваме, че животът и увереността в утрешния ден са резултат от нашите действия днес;
    • Опазването на околната среда – чиста, здрава и плодородна, е инвестиция в бъдещето на човечеството и разнообразието на планетата ни.
  • Bulgaria Mall

    Ние от Bulgaria Mall знаем колко е важно времето, което отделяме за пазаруване, да е приятно и лесно организирано. Затова смеем да твърдим, че нашият търговски център е място, което предлага на своите посетители различно изживяване. Това се дължи на няколко ключови предимства, за които ще ви разкажем: стратегическа локация, дизайн, гарантиращ лесна ориентация; огромен стъклен покрив, подсигуряващ естествена светлина, улесняващи решения за родителите и селектирани брандове.  Разположенa на кръстовището на бул. „България“ и бул. „Т. Каблешков“, сградата на Bulgaria Mall привлича погледите със своята стилна външна архитектура.

    Вечер търговският център е още по-впечатляващ, защото се осветява от LED светлини, организирани в динамично управляема фасада – техника, която ни позволява да оцветим мола по всякакъв възможен начин. Интересен и различен е и последният етаж, на който се намират 6-те салона на кино Арена. Целият етаж е решен в стила на просторен и модерен ресторант, в който посетителите могат да се настанят удобно на разнообразие от уютно организирани кътчета за сядане. Предложили сме богат избор от места за настаняване - сепарета, дивани, табуретки, бар столове.  На -2 етаж сме съсредоточили всички обекти, които предлагат необходимите ни ежедневни услуги.

    На разположение на всички посетители са четирите подземни паркинг нива, които предлагат около 1 100 паркоместа. Bulgaria Mall разполага с безбилетна паркинг система, която позволява бърз, лесен и удобен достъп до паркинга чрез автоматично разпознаване на регистрационните номера. Знаем, че посетителите ще се уверят сами: Bulgaria Mall не е само шопинг дестинация, а прекрасно място, където да се чувстваме добре и където да се откъсваме от ежедневните предизвикателства.

  • T MARKET

    “Максима България“ ЕООД е част от група компании, собственост на литовската MAXIMA GRUPĖ UAB - лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика и значително присъствие в Полша.

    Присъстваме на българския пазар от 2005 г., като за 19 години успяхме да се превърнем в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата ни от магазини интензивно се разраства, като броят им вече е над 130. В магазините ни може да намерите разнообразие от качествени стоки на ниски цени.

    През последните няколко години компанията направи значими стъпки за подобряване средата, в която развива дейността си. Повече от 2 години 80% от супермаркетите ни в цялата страна се захранват изцяло от зелена енергия. Работим успешно с българската компания „Болкан Лоджик”, която ни снабдява с енергия, произведена от Възобновяемите енергийни източници (ВЕИ). Партньорства като това подпомагат прехода на българската икономика към нисковъглеродна и подкрепят българските компании, които осигуряват подобен тип услуга. През 2018-а година в обектите T MARKET в цялата страна бяха инсталирани специални преси за хартия, с помощта на които отпадъкът от транспортните опаковки на стоките се утилизира оптимално. През 2019 година заменихме своите служебни леки автомобили с хибридни.

    Ние, със силно убеждение и ангажимент, подкрепяме разнообразни социални проекти, които допринасят за подобряването на обществото, насочени към образование, здравеопазване, култура и опазване на околната среда.

    Oт 2021 година работим в партньорство с "ТЕКСЛАЙФ“ ЕООД и поставяме контейнери за разделно събиране и дарение на текстилни материали в нашите магазини.

    Вярваме в зеленото бъдеще и нашата компания постоянно работи в тази насока, въвеждайки нови практики и технологии, които да ни помогнат да намалим екологичния си отпечатък. Заставаме зад националната кампания „Да изчистим България заедно“, защото сме активен и отговорен участник в обществото, който работи за по-добро бъдеще за всички.

  • ФАНТАСТИКО ГРУП

    ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна бизнес група, включваща няколко компании с различни дейности. В портфолиото на групата най-голям дял има търговска верига ФАНТАСТИКО – един от водещите ритейлъри в България. Под бранда ФАНТАСТИКО функционират 45 модерни супермаркета в София, Банкя, Перник, Елин Пелин, Кюстендил и Ботевград. Част от портфолиото на Групата са още: търговски център SkyCity Mall, боулинг залите MegaXtreme Bowling, ресторантите MyChoice, клуб JoyStation. ФАНТАСТИКО ГРУП се утвърди като отговорен инвеститор, работодател и бизнес партньор. Компанията развива дейността си по устойчив начин, подкрепя местните общности, уязвими групи от обществото, проекти в областта на образованието, здравеопазването, културата и спорта. За втора поредна година ФАНТАСТИКО ГРУП подкрепя инициативата „Да изчистим България заедно“ чрез доброволчески труд и информационна кампания във всички супермаркети.

  • BILLA България

    BILLA България е на българският пазар вече 24 години и достига до хората чрез най-голямата мрежа от магазини в страната - 159 филиала в 50 населени места – от най-големите градове до такива с под 15 000 жители.

    Компанията подкрепя различни социални каузи и инициативи, като основният фокус на нашата корпоративно-социална ангажираност е създаването на условия за успешен старт в живота за деца и младежи в неравностойно положение. BILLA България развива дългогодишни партньорства с представители на неправителствения сектор. Това са организации доказали своята надеждност и прозрачност във времето, а партньорството с BILLA им дава сигурността да имат партньор, с когото да продължат и да развият проектите си, които вече са традиционни за българския НПО сектор.

    В BILLA вярваме, че пътят към положителната промяна минава през личния пример и затова насърчаваме нашите служители да се включват в различни доброволчески инициативи. „Да изчистим България“ е една от най-популярните и смислени кампании в страната и колегите ни с огромно нетърпение очакват 14 септември, за да дадат своя принос за чиста и красива българска природа.

  • НЕК ЕАД

    НЕК ЕАД е най-големият производител на електрическа енергия от възобновяеми източници в България. Компанията е еднолично акционерно дружество, част от Българския Енергиен Холдинг.

    Основната дейност на НЕК ЕАД е производство и търговия с електрическа енергия. Компанията заема централно място в българската електроенергийна система, с производство на електрическа енергия от 31 ВЕЦ и ПАВЕЦ с обща инсталирана мощност 2737 MW в турбинен режим и 931 MW в помпен режим. Гъвкавите производствени мощности на компанията са гарант за стабилността и непрекъсваемостта на електроенергийните доставки и за сигурността на електроенергийната система на България. С производството на електроенергия от ВЕЦ компанията дава своя принос за интегриране на производството от ВЕИ, декарбонизацията и трансформацията на енергийния сектор в България.

    НЕК ЕАД стопанисва едни от най-големите язовири и хидроенергийни обекти в страната. Общият обем на стопанисваните язовири е 43% от общия регулиран обем на водохранилищата в Република България.

    През 2021 г. НЕК стартира инициатива за своите служители за почистване на бреговете на язовирите от четирите най-големи хидроенергийни каскади, като началото бе поставено на яз. Доспат. Тази година с почистване на бреговете на живописния яз. Копринка ще се присъдим към кампанията на btv „Да изчистим България заедно“, която през годините се утвърди като най-мащабната акция за опазване на чистотата на българската природа.

    Радваме се, че като партньори на инициативата ще станем част от една голяма общност на компании, които се отнасят отговорно към природата и нейните богатства.

     

  • Системата на Кока-Кола

    Тази година, като част от своя дългогодишен ангажимент за опазване на околната среда и визията си за „Свят без отпадъци“, Системата на Кока-Кола в България обединява усилията на своите 3000 служители и техните семейства, които се присъединяват към отбора на „Да изчистим България заедно“ на 16 септември. В подкрепа на голямото почистване на страната, в рамките на 16-ото издание на инициативата на компанията „Моят зелен град“, екипът на Кока-Кола ще се включи в почистването и облагородяването на Ловен лесопарк в София и на още локации в 7 града в страната.

    В глобален мащаб Системата на Кока-Кола си е поставила амбициозни цели - до 2040 г. да постигне нетни нулеви емисии, а до 2030 г. да събира и рециклира 100% от опаковките, които пуска на пазара. У нас Системата вече изпълни предсрочно част от цели си в сферата на устойчивото развитие до 2025 г. 100% от опаковките на всички Кока-Кола продукти вече са рециклируеми, като в същото време компанията отчита намаляване на преките въглеродни емисии с 30%, спестявайки над 90 483 тона емисии от цялостната си дейност в страната за 2020 и 2021. В името на каузата си за #СвятБезОтпадъци, Кока-Кола ще продължи да работи със своите клиенти и партньори, потребители и обществото като цяло.

  • FINO България

    FINO е марка, която предлага широка гама продукти за домакинството в над 20 държави. Мисията на FINO е да донесе усмивка във всеки дом с иновативни и висококачествени продукти, които подобряват ежедневието в кухнята, в живота и в обществото.

    Продуктите FINO са представени в категориите торби за смет, опаковане на храни и продукти за почистване. Марката има водещи позиции на всички пазари, на които присъства. Най-популярните продукти в категория опаковане на храни са алуминиево фолио и фолио за свежо съхранение, хартия за печене и домакински пликове. Продуктите за почистване включват кухненски гъби, домакински кърпи и ръкавици. FINO предлага и широка гама торби за смет с различна големина и тип на затваряне.

    В ролята си на водеща марка FINO се стреми да улесни и образова потребителите, като предлага иновации в категориите и инвестира в по-добрата навигация на потребителите пред рафта в магазините. Същевременно все по-голяма част от портфолиото е резултат на устойчиво производство с визия за по-екологично бъдеще.

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • >
  • Новини
  • Екип
  • Партньори
  • Как да участваш
  • Политика за поверителност
  • Условия за ползване
  • За bTV

Какво е добрият пример Политика за поверителност