• Какво е добрият пример
  • Да изчистим България заедно
  • Виж още
  • Какво е добрият пример
  • Да изчистим България заедно
    • За кампанията
    • Как да участваш
    • Локации за почистване
    • Посланици
    • Партньори
    • За събитието
    • Подкрепа за пострадалите
    • Новини
  • Виж още
  • За кампанията
  • Как да участваш
  • Локации за почистване
  • Посланици
  • Партньори
  • За събитието
  • Подкрепа за пострадалите
  • Новини
  • МЕТРОРЕКЛАМА

    За поредна година екипът на най- голямата и успешна аутдор компания в България „Метрореклама“, партнира на БТВ и застава зад националната кампания „Да изчистим България заедно“.  Метрореклама е повече от 20 години на медийния пазар предлагайки ефективен медиа микс от различни аутдор формати.

    Ние от Метрореклама вярваме в знанието и полагането на високи цели. Упоритостта и постоянството, ежедневното учене и етично поведение водят до нашия професионализъм и почтеност. Никога не забравяме, че  е важно да не пренебрегваме грижата за природата и местата, на които живеем.

    Вярваме в добрия пример и доброделтта  в човека   -  за  това се  стараем да си помагаме като работим усилено за утрешния ден! 

    Горди сме, че заедно превърнахме в традиция дължимата грижа и уважение към Природата и нашата България! Да изчистим България заедно! Екипът на „Метрореклама"

  • JCDecaux Image

    JCDecaux Image е лидер сред компаниите за външна реклама на българския пазар.

    Визията на компанията е да внесе и предостави най-съвременните технологични иновации, дизайн и добри практики от цял свят на пазара на външна реклама в България.


    Да сподели успеха със заинтересованите страни чрез предлагането на качествени услуги и съоръжения в градовете, на техните жители и посетители. .

    Заставайки зад инициативата "Да изчистим България заедно", компанията утвърждава стратегията си за устойчиво развитие, която е основен приоритет на Групата JCDecaux и  подпомага средата, в която живеем.

  • Shell

    Shell е на българския пазар повече от 30 години, като е една от водещите компании в бизнеса с търговия с петролни продукти със своите над 100 търговски обекта. От стъпването си на пазара у нас Shell налага нови бизнес стандарти в индустрията и пренася на местно ниво своята богата международна експертиза, участвайки активно в диалога по важни теми като енергийния преход в България и превръщайки се в ключов играч, движещ индустрията напред. В основата на стратегията на Shell „Ускоряваме прогреса“ е стремежът ни да ускорим прехода на нашия бизнес към нулеви нетни емисии. През последните години компанията прави първи стъпки в България по трансформиране на своя бизнес с цел намаляване, избягване и компенсиране на въглеродните емисии. Като част от ангажимента си към околната среда през есента на 2021 г. и пролетта на 2022 г.

    Shell България осъществи залесителна кампания, в рамките на която доброволци от компанията и търговските комплекси Shell засадиха млади дръвчета на терен от 11 дка в района на Годеч. Освен това, вече повече от 10 години Shell България подкрепя инициативата Shell Eco-marathon – международна платформа за ученици и студенти, които се съревновават да създадат енергийно ефективни автомобили. Приносът на компанията е приобщаването на българските студенти към една важна екологична кауза, стимулирането на тяхното творческо мислене и постигане на иновации, които да изградят един по-добър свят.

  • Credissimo

    Credissimo е изцяло българска високотехнологична компания, учредена през 2007. Тя е една от най-бързо развиващите се финтех структури в небанковия финансов сектор, като към днешна дата вече оперира на няколко пазара в Европа и Южна Америка. През 2013 г. компанията започва да функционира изцяло онлайн, като по този начин става една от първите модерни технологични финансови структури, практикуващи природоотговорен бизнес в България. Компанията е една от водещите на пазара за онлайн кредити в страната, защото е потребителски ориентирана, разработва и внедрява иновативни решения и автоматизирани процеси, отговаряйки на нуждите на клиентите си при потребност от краткосрочно финансиране.

    Цялостната политиката на Credissimo за предоставяне на услуги онлайн е в отговор на необходимостта за налагане на нови стандарти за бизнес, който цени и опазва природните ресурси. Практически цялостната дейност и структура на компанията са в полза на опазването на околната среда. Поради факта, че не използва хартиени носители, компанията има изключително ниско потребление на хартия и други консумативи, свързани с печат и съхранение на хартиена документация. Благодарение на централизираното управление на компанията в София и концентрирането на всички служители на едно място, включително и оперирането на международни пазари, Credissimo значително намалява необходимите ресурси за развитието на бизнеса от гледна точка на ползването на офисни площи, потребление на енергия, вода и консумативи.

    Социалната отговорност е дълбоко залегнала в близо 16 годишната история на Credissimo. Инициативите и каузите, зад които компанията застава през годините, са многобройни и в различни направления: подкрепа на таланти в областта на изкуствата, спорта, науките, защита на животните, облагородяване на средата за живот чрез изграждане на спортни площадки и озеленяване и др. Важна част от мисията на Credissimo е да подобри околната среда и условията за живот на общностите навсякъде, където развива дейността си. Подкрепяйки инициативата „Да изчистим България заедно“, компанията следва веруюто си, че, ако имаме обща цел, която следваме заедно като общество, бихме могли да запазим природните богатства за поколенията напред и да изградим едно по-добре утре.

     

  • HomeMax

    HomeMax е българска компания, предлагаща продукти и решения в сферите на строителство, професионална техника, интериор и градина.  Веригата разполага с 8 магазина в градовете: София, Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Плевен и Русе. Компанията е фокусирана към потребители в DIY сегмента, така и към бизнес клиенти в сектора на строителни и ремонтни дейности. HomeMax има добри традиции в организиране и подпомагане на социално ориентирани проекти. Следвайки своите принципи за корпоративна и социална отговорност, компанията се присъединява за поредна година към отбора в инициативата  „Да изчистим България  заедно”.

  • Керхер България

    Керхер е семейна компания, създадена, за да предоставя актуални решения за почистване на ежедневни проблеми със замърсяването. Основана през 1935 година, компанията се разраства с бързи темпове и днес е лидер в почистването, като оперира в 78 държави. Поемането на отговорност винаги е било важна част от корпоративната култура на Керхер. Алфред Керхер и съпругата му Ирене са твърдо убедени, че устойчивият икономически успех е възможен само, ако се отчитат и социалните проблеми. През 2021 г. Керхер се превърна във водеща климатично неутрална компания на пазара за почистващи решения с глобално производство без емисии на CO₂. Ние разчитаме на зелена електроенергия и компенсираме неизбежните емисии, като подкрепяме проекти за опазване на климата. Ние предоставяме ефикасни методи за поддържане на всеки обект  – от дома до индустриални предприятия, обществени места и културни монументи. Работим усилено, за да предоставяме устойчиви решения, постигайки безупречни резултати. За нас иновацията, която създаваме, подпомага на първо място хората като пести времето за почистване и ресурсите: вода и енергия. Така се стремим да редуцираме въглеродния отпечатък. Основен фокус в Керхер е опазването на околната среда и намаляване замърсяването на океаните с пластмаса. Богатият ни асортимент от уреди и продукти, ноу-хау и технологии прави всичко това възможно за всеки един човек.  

    През 2022 г. Керхер България се включва в инициативата на bTV „Да изчистим България заедно – подай ръка на природата“ с инициатива за почистване на терените около езерото Панчарево в София и почистване на плаж в Бургас.

  • Smart Pack

    Ние сме водеща европейска компания, която ефективно произвежда и интензивно развива продукти за зелена визия на пазара на опаковки, произвеждайки екологични изделия от възобновяеми полимери (биопластика). Производството ни е в Италия, където първият ни завод започва работа през 1968 г., а от 2008 г. създава устойчиви решения само на основата на възобновяеми полимери (PLA) по собствени патентовани технологии. Към днешна дата оперираме с 2 фабрики и сме в процес на отваряне на трета, и трите в Италия (Natur-World SpA). Международната търговска дейност се осъществява от българо-италианската фирма ДМД Консулт 1 ООД чрез изключителни права, предоставени на местни независими компании. Текущо чрез дейността си глобалната ни мрежа покрива Европа, Северна Америка, Близкия Изток и части от Азия (Global Network webtc.eu). Днес, нашите продукти са световна референция за качество по отношение на 100% биоразградими и компостируеми опаковки, и фолиа за еднократна употреба. Развиваме се с бързи темпове, които следват интелектуалното съзряване на хората в посока опазване на околната среда и здравето, и сме в унисон с политиките на правителствата и организациите, които застават с реални мерки зад „Зелената сделка“. Нашата мисия е да постигнем устойчив и непрекъснат растеж чрез прилагането на устойчиви технологии за възобновяемо производство, които да съответстват на глобалните стратегии за нулево замърсяване и нетоксична околна среда.През годините сме подкрепяли редица локални инициативи в посока опазване на околната среда.

    За нас е привилегия и чест да подкрепим инициативата на бТВ Медиа Груп „Да изчистим България заедно“, защото:

    • Вярваме, че животът и увереността в утрешния ден са резултат от нашите действия днес, и
    • Опазването на околната среда – чиста, здрава и плодородна е инвестиция в бъдещето на човечеството, и разнообразието на планетата ни.

    Из доклад на ООН:

    500 000 000 000 пластмасови торбички, използвани всяка година; 13 000 000 тонове пластмаса изтичат в океана всяка година; 17 000 000 барела петрол, използвани за производство на пластмаса всяка година; 1 000 000 пластмасови бутилки, купувани всяка минута; 100 000 морски животни, убити от пластмаси всяка година; 100 години за разграждане на пластмасата в околната среда; 90% бутилирана вода, за която е установено, че съдържа пластмасови частици; 83% чешмяна вода, за която е установено, че съдържа пластмасови частици. За да победим пластмасовото замърсяване, трябва изцяло да преосмислим нашия подход към проектирането, производството и използването на пластмасови продукти. Имаме нужда от решения, които водят до устойчива промяна в поведението. Нашият бизнес е кауза.

  • Bulgaria Mall

    Ние от Bulgaria Mall знаем колко е важно времето, което отделяме за пазаруване, да е приятно и лесно организирано. Затова смеем да твърдим, че нашият търговски център е място, което предлага на своите посетители различно изживяване. Това се дължи на няколко ключови предимства, за които ще ви разкажем: стратегическа локация, дизайн, гарантиращ лесна ориентация; огромен стъклен покрив, подсигуряващ естествена светлина, улесняващи решения за родителите и селектирани брандове.  Разположенa на кръстовището на бул. „България“ и бул. „Т. Каблешков“, сградата на Bulgaria Mall привлича погледите със своята стилна външна архитектура.

    Вечер търговският център е още по-впечатляващ, защото се осветява от LED светлини, организирани в динамично управляема фасада – техника, която ни позволява да оцветим мола по всякакъв възможен начин. Интересен и различен е и последният етаж, на който се намират 6-те салона на кино Арена. Целият етаж е решен в стила на просторен и модерен ресторант, в който посетителите могат да се настанят удобно на разнообразие от уютно организирани кътчета за сядане. Предложили сме богат избор от места за настаняване - сепарета, дивани, табуретки, бар столове.  На -2 етаж сме съсредоточили всички обекти, които предлагат необходимите ни ежедневни услуги.

    На разположение на всички посетители са четирите подземни паркинг нива, които предлагат около 1 100 паркоместа. Bulgaria Mall разполага с безбилетна паркинг система, която позволява бърз, лесен и удобен достъп до паркинга чрез автоматично разпознаване на регистрационните номера. Знаем, че посетителите ще се уверят сами: Bulgaria Mall не е само шопинг дестинация, а прекрасно място, където да се чувстваме добре и където да се откъсваме от ежедневните предизвикателства.

  • ФАНТАСТИКО ГРУП

    ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна бизнес група, включваща няколко компании с различни дейности. В портфолиото на групата най-голям дял има търговска верига ФАНТАСТИКО – един от водещите ритейлъри в България. Под бранда ФАНТАСТИКО функционират 45 модерни супермаркета в София, Банкя, Перник, Елин Пелин, Кюстендил и Ботевград. Част от портфолиото на Групата са още: търговски център SkyCity Mall, боулинг залите MegaXtreme Bowling, ресторантите MyChoice, клуб JoyStation. ФАНТАСТИКО ГРУП се утвърди като отговорен инвеститор, работодател и бизнес партньор. Компанията развива дейността си по устойчив начин, подкрепя местните общности, уязвими групи от обществото, проекти в областта на образованието, здравеопазването, културата и спорта. За втора поредна година ФАНТАСТИКО ГРУП подкрепя инициативата „Да изчистим България заедно“ чрез доброволчески труд и информационна кампания във всички супермаркети.

  • НЕК ЕАД

    НЕК ЕАД е най-големият производител на електрическа енергия от възобновяеми източници в България. Компанията е еднолично акционерно дружество, част от Българския Енергиен Холдинг.

    Основната дейност на НЕК ЕАД е производство и търговия с електрическа енергия. Компанията заема централно място в българската електроенергийна система, с производство на електрическа енергия от 31 ВЕЦ и ПАВЕЦ с обща инсталирана мощност 2737 MW в турбинен режим и 931 MW в помпен режим. Гъвкавите производствени мощности на компанията са гарант за стабилността и непрекъсваемостта на електроенергийните доставки и за сигурността на електроенергийната система на България. С производството на електроенергия от ВЕЦ компанията дава своя принос за интегриране на производството от ВЕИ, декарбонизацията и трансформацията на енергийния сектор в България.

    НЕК ЕАД стопанисва едни от най-големите язовири и хидроенергийни обекти в страната. Общият обем на стопанисваните язовири е 43% от общия регулиран обем на водохранилищата в Република България.

    През 2021 г. НЕК стартира инициатива за своите служители за почистване на бреговете на язовирите от четирите най-големи хидроенергийни каскади, като началото бе поставено на яз. Доспат. Тази година с почистване на бреговете на живописния яз. Копринка ще се присъдим към кампанията на btv „Да изчистим България заедно“, която през годините се утвърди като най-мащабната акция за опазване на чистотата на българската природа.

    Радваме се, че като партньори на инициативата ще станем част от една голяма общност на компании, които се отнасят отговорно към природата и нейните богатства.

     

  • Системата на Кока-Кола

    Тази година, като част от своя дългогодишен ангажимент за опазване на околната среда и визията си за „Свят без отпадъци“, Системата на Кока-Кола в България обединява усилията на своите 3000 служители и техните семейства, които се присъединяват към отбора на „Да изчистим България заедно“ на 17 септември. В подкрепа на голямото почистване на страната, в рамките на 15-ото издание на инициативата на компанията „Моят зелен град“, екипът на Кока-Кола ще се включи в почистването и облагородяването на района около езерото Панчарево.

    В глобален мащаб Системата на Кока-Кола си е поставила амбициозни цели - до 2040 г. да постигне нетни нулеви емисии, а до 2030 г. да събира и рециклира 100% от опаковките, които пуска на пазара. У нас Системата вече изпълни предсрочно част от цели си в сферата на устойчивото развитие до 2025 г. 100% от опаковките на всички Кока-Кола продукти вече са рециклируеми, като в същото време компанията отчита намаляване на преките въглеродни емисии с 30%, спестявайки над 90 483 тона емисии от цялостната си дейност в страната за 2020 и 2021. В името на каузата си за #СвятБезОтпадъци, Кока-Кола ще продължи да работи със своите клиенти и партньори, потребители и обществото като цяло.

  • FINO България

    FINO е премиум марка за домакинството с широка продуктова гама, включваща 3 основни категории: опаковки за храна – алуминиево фолио, опаковъчно фолио, продукти за печене, пликове за храна и ледени кубчета; торби за смет с различни размери и типове затваряне; почистващи продукти – гъби, кърпи, ръкавици и подочистачки.

    FINO е част от ежедневието на хиляди семейства и осъзнава своята отговорност към опазването на околната среда в България. По-рано тази година марката подкрепи събитието „Заедно за по-чиста Витоша“. В него се включиха над 400 доброволци и успешно събраха над 25 m3 боклук от най-посещаваните зони на планината само за няколко часа. Сега FINO се включва и в „Да изчистим България за един ден“, защото знае, че всяко усилие е важно и всички искаме една по-чиста България.

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • >
  • Новини
  • Екип
  • Партньори
  • Как да участваш
  • Политика за поверителност
  • Условия за ползване
  • За bTV

Какво е добрият пример Политика за поверителност