bTV Media Group, като част от семейството на Central European Media Enterprises (CME), и международната компания PPF Group, продължава да проявява ангажираност към важни социални каузи и партньорства, които се стремят да подобрят живота на хората. Нашата социално отговорна мисия е да подкрепяме и инициираме проекти, които развиват гражданското общество и са базирани на споделени ESG стандарти (Environmental, Social and Governance – екологично, социално и корпоративно управление), като част от устойчивото и отговорно инвестиране.
bTV Media Group многократно доказа, че може да бъде двигател на инициативи, които създават модел за социална активност и гражданска отговорност, и от 2020 година инвестираме в развитието на наш социален бранд „Добрият пример“. Амбицията ни е, чрез него да създадем широка партньорска мрежа и платформа за споделяне на добри дела в подкрепа на млади таланти, подпомагане на хора в нужда и опазване на природата в България. Нашите усилия целят всяка значима обществена кауза да получи максимално широка гласност и подкрепата на милионите наши зрители, слушатели и интернет потребители. За да гарантираме доверието им, ние проучваме внимателно всяка кампания, предложена от социално ангажирана организация. Партньорите, които търсят подкрепата ни, трябва да бъдат с безупречен имидж и дейност, както и с изрядна отчетност.
В рамките на проекта „Добрият пример“ ежегодно подкрепяме Световния ден на почистването (World Cleanup Day) и призоваваме нашите зрители и партньори да се включат в емблематична кампания „Да изчистим България заедно“ . На 12 май 2012 каузата „чистене за един ден“ даде старт на най-мащабната екоинициатива у нас и постави началото на доброволческия модел за грижата към природата и местата, на които живеем и посещаваме ежедневно.
Началото на 2022 година отправи ново предизвикателство пред Европа, която на 24 февруари осъмна различна. Войната в Украйна породи вълна на съпричастност в цял свят. Със своите бързи действия bTV Media Group успя веднага да даде гласност на добрите примери и благотворителните инициативи, които българският народ и различни организации започнаха да оказват на пострадалите от кризата в Украйна. Продължаваме и подкрепата си към неправителствени организации, които оказват Помощ на пострадалите от конфликта в Украйна. Всеки може да избере кауза , чрез която да помогне - нашите партньори имат нужда от финансова подкрепа, доброволен труд, материални дарения, специализирана помощ, транспорт и др. Координационният ни екип в медията продължава да работи безвъзмездно и съдейства на всички НПО организации, за да достигнат до повече хора. Щастливи сме, че в нашия ефир се проведе и първата специална благотворителна програма „Добрият пример“. За първи път българска медия обедини усилията на 7 неправителствени организации и чрез ефирните и дигитални канали подкрепи благотворителните им кампании, като за пореден път демонстрира силата да помага на добри каузи.
Чрез проекта „Добрият пример“, подкрепяме и десетки стойностни кампании, които получават безвъзмездна възможност за комуникация в каналите на bTV Media Group.
Сред тях се открояват каузи на БЧК, УНИЦЕФ, „Джуниър Ачийвмънт“, “Run2Gather”и други. Лицата на телевизията, които са посланици на „Добрият пример“, също са лично ангажирани с редица проекти в полза на обществото.