Какво е "Добрият пример"?

Понятието ESG е нов стандарт за управление на всички големи компании, които имат отговорна мисия към обществото. Този модел стои в основата на устойчивото корпоративно управление на bTV Media Group. Процесите включват намаляване на въглеродния отпечатък върху околната среда чрез ежедневните дейности и процеси; поставяне на хората в центъра на всичко, което компанията прави и приобщаване на хората в неравностойно положение; създаване на отговорно съдържание, което въвлича и задържа многобройната аудитория; управление, основано на принципите на почтеност и прозрачност. Това са основните характеристики на ESG – новият модел, който bTV Media Group започва да прилага активно в отношенията с всички партньори и заинтересовани страни. През настоящата година медийната група, като част от голямото семейство на Central European Media Enterprises (CME) и международната компания PPF Group, ще продължи да проявява ангажираност към важни социални каузи и граждански инициативи, които формират концепцията за устойчиво медийно и обществено присъствие в България.

Действията на bTV Media Group по пътя на реализация на ESG стратегията на компанията вървят ръка за ръка със създадения преди повече от две години социален бранд - „Добрият пример“. За този период платформата успя да създаде широка партньорска мрежа и платформа за споделяне на добри дела в подкрепа на млади таланти, подпомагане на хора в нужда и опазване на природата в България. bTV Media Group застава и зад десетки стойностни кампании, които получават безвъзмездна възможност за комуникация в нейните канали. Сред тях се открояват каузи на БЧК, УНИЦЕФ, „Джуниър Ачийвмънт“, “Run2Gether” и други. През последната една година bTV Media Group е подкрепила над 15 външни кампании за социални каузи. Лицата на телевизията, които са посланици на „Добрият пример“, също са лично ангажирани с редица проекти в полза на обществото.

Отговорността на всяка голяма компания към обществото е важна част от корпоративната социална отговорност в смисъла на устойчиви бизнес практики и затова е един от основните стълбове на ESG процесите на всяка организация. Емблематичната кампания на bTV Media Group „Да изчистим България заедно“, е сред най-мащабните и ефективни доброволчески инициативи в България с грижа за околната среда. Предстоящото, единадесето издание на инициативата ще бъде под надслов „Готови сме!“ и ще се проведе на 16 септември 2023 г., когато стотици хиляди доброволци, много компании и организации от цялата страна, ще се обединят отново за една по-чиста България, в която да живеят и да се развиват младите хора

Добрият пример