Кампанията на bTV „Да изчистим България заедно” става още по-голяма. Освен почистването, ще ви вдъхновим да станете доброволци за още каузи.
Кампанията миналата година постигна рекорди. По суша и вода изчистихме язовир Батак, гмурнахме се и във водите на Черно море, достигнахме и върховете – на Белмекен, в акцията се включиха мотористи и спортисти. Един човек успя да запали по ценната кауза цели 17 хиляди души. Станимир Бояджиев привлече рекордния брой доброволци в Русе.
bTV Media Group отличи 50 от най-резултатните и лоялни партньори на кампанията „Да изчистим България заедно”, сред които национални и регионални институции, бизнес организации и изявени доброволци.
Даването на добър пример е в основата на тазгодишната кампания.
„Нашата амбиция е не просто да почистим замърсени места в България и света, а да мобилизираме хората да правят още и много добри дела. Призоваваме ги да почистят градинките, да боядисат пейките, да възстановят гори, които са изгорели, да помогнат в дом за възрастни хора”, коментира Мария Лазарова, мениджър „Социални проекти” в bTV Media Group.
„Нашата природа е наша майка, не мащеха. Иска ми се всеки да се грижи за природата сякаш е неговия истински дом. В тази природа живеем и тя ще се отблагодари на нас рано или късно”, каза спортният журналист Валери Генов.
На 14 септември стотиците хиляди доброволци в България ще дадат старт на Световния ден на почистването. Миналата година в инициативата участваха 159 държави и 36 млн. души от всички краища на света.
„Ние сме много, много щастливи, че с кампанията „Да изчистим България заедно" вие давате старта на това голямо международно събитие, което ще приключи в Хавай на 21 септември”, посочи Анна Грил, директор за Европа на глобалното гражданско движение „Let's Do It World”.
От старта си досега, „Да изчистим България заедно” е получила подкрепата на над 2,05 млн. доброволци от цялата страна, събрани са близо 90 хил. тона отпадъци.