.

Какво е "Добрият пример"?

bTV Media Group многократно е доказвала силата си да обединява стотици хиляди в името на добри каузи и продължава да утвърждава и развива социално отговорната си политика, като инвестира усилия в множество общественозначими проекти и инициативи. В условията на пандемия, медията не спира да дава трибуна на положителните примери и каузи, които мотивират зрителите, слушателите и потребителите на всички bTV платформи да мултиплицират доброто.

Социално отговорният проект на bTV Media Group - „Добрият пример“, продължава да вдъхновява, като залага на силата на личната отговорност, проявена чрез активно участие в каузи, доброволчески акции и индивидуални инициативи с фокус върху:

  1. Екология и опазване на околната среда
  2. Подпомагане на хора в нужда и уязвими групи от обществото
  3. Подкрепа на талантливи деца и младежи

bTV продължава и дългогодишната си подкрепа към най-голямата гражданска инициатива World Clean Up Day и партньорството си със световната организация Let's Do It World, чрез най-мащабната доброволческа инициатива у нас - „Да изчистим България заедно“. До Световния ден на почистването (World Cleanup Day 2021), който ще се проведе на 18 септември, всички пред екраните ще се срещнат с десетки доброволци, които месеци наред работят неуморно и посвещават личното си време, за да преобразяват средата, в която живеем. И тази година bTV Media Group участва активно в глобалната инициатива, която в ситуацията на пандемия няма да се проведе чрез традиционните масови акции, а се фокусира върху индивидуалните усилия на милиони доброволци да променят света към добро. В подкрепа на събитието медията продължава пилотната си инициатива с фокус върху проблема със замърсяването с цигарени фасове както в природата, така и по улиците на България. За целта, в сърцето на редица местности, почистени и облагородени от емблематични акции на „Да изчистим България заедно“ през годините, вече са позиционирани специални контейнери за събиране и впоследствие - рециклиране, на един от най-големите замърсители в света – фасовете. Контейнерите имат за цел да подкрепят усилията на доброволците в Световния ден на почистването да премахнат от лицето на Земята един милиард вредни фасове.

При спазване на всички противоепидемични мерки, заедно с обичания талисман Зеленко, bTV се стреми да мотивира все повече доброволци сред гражданите, бизнеса, администрацията и НПО сектора да участват индивидуално или в малки групи в акции по почистване, залесяване и облагородяване. Усилията са насочени към разширяване на обхвата и продължителността на доброволческите инициативи в периода от май до септември. Постиженията на доброволческите групи и дейности, както и отделните акции по почистване, засаждане на дървета или реновиране се маркират и събират в специалната карта на сайта dobriatprimer.btv.bg .

В продължение на мисията си да подкрепя талантливите деца, bTV за поредна година дари и част от средствата, постъпили чрез SMS гласуването в „България търси талант”. Така, в памет на Атанас Клечаров - единствения танцуващ човек със синдром на Даун в Европа, медията подкрепи школата, в която Наско танцува през целия си живот, за да даде шанс на повече талантливи деца като него да се докоснат до магията на това изкуство.

През 2021 г. десетки стойностни кампании получиха безвъзмездна възможност за комуникация в каналите на bTV Media Group. Сред тях се открояват каузи на УНИЦЕФ, „Заедно в час“, „Джуниър Ачийвмънт“, “JAMBA”, „Българската Коледа“ и други. Лицата на телевизията, които са посланици на добрия пример, също са лично ангажирани с редица проекти в полза на обществото.

Добрият пример